uitleg webwinkel

 

UITLEG WEBWINKEL

Hieronder leggen wij stap voor stap uit hoe je een bestelling kunt plaatsen. Heb je een vraag? Kijk eerst bij de FAQ’s (veel gestelde vragen).


De Webwinkel is verdeeld in productgroepen; deze zie je aan de linkerkant van je beeldscherm. Klik je op één van deze groepen, dan verschijnt in het witte vlak een productoverzicht. Hier kan je de boeken uitzoeken.

Winkelen
Klik op ‘voeg toe aan winkelwagen’ onder de foto van het door jou uitgekozen artikel. Het artikel wordt in je winkelwagen geplaatst. Daarna kies je voor ‘Verder winkelen’ of  ‘Naar winkelwagen’. 
Je kan op ieder moment kijken welke artikelen in je winkelwagen zijn geplaatst door op de button ‘Winkelwagen’ te klikken boven het witte vlak.

Controle
Heb je alle producten in de winkelwagen geplaatst en wil je afrekenen? Klik dan op ‘Winkelwagen’. Je kan eventueel de inhoud van de winkelwagen nog wijzigen door te klikken op ‘wijzigen’ of  ‘verwijderen’ dat achter ieder product staat vermeld.
Ga ja akkoord met de inhoud van uw winkelwagen? Klik dan op ‘Volgende stap’.

Uw persoonlijke gegevens
In dit scherm vul je jou naam, adres, woonplaats e.d. in. Het is ook mogelijk om voor een ander afleveradres te kiezen. Als je alles volledig hebt ingevuld, klik je op ‘Volgende stap’.

Verzendmethoden
Je kan kiezen uit:

  • Normale post PostNL’: de verzendkosten zijn € 1,95.
  • Afhalen en betalen in onze boekhandel in Culemborg

Heb je een verzendmethode gekozen? Klik dan op ‘Volgende stap’.

Afrekenen
Voor het betalen van je bestelling, kies je uit twee mogelijkheden

  • Direct betalen (online): Je geeft een eenmalige machtiging af of betaalt direct via internetbankieren. Jouw bestelling wordt direct behandeld en binnen twee werkdagen verzonden.

Indien u gekozen heeft voor Direct betalen, dan komt u op een nieuwe pagina.

  • Je kiest voor ‘Eenmalige machtiging (online)’. De ‘Eenmalige machtiging’ geef je af aan Mollie; het bedrijf dat voor ons de betalingen regelt.
  • Of je klikt in het rijtje de naam van jouw bank (waar je internetbankiert) en meldt je direct aan. Ook hier betaal je aan Mollie.

Volg de instructies op het scherm.

Bestelbevestiging
Nadat je een bestelling heeft geplaatst, ontvang je direct een bestelbevestiging. Deze wordt gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij de persoonsgegevens.
Wij verzoeken je de bestelbevestiging goed te controleren. Klopt er iets niet? Ben je iets vergeten of heb je je vergist? Stuur dan een e-mail naar paardenboekhandel.nl@gmail.com. Vermeldt daarin ook het bestelnummer.

Je bestelling ontvangen 
Jou bestelling wordt zo correct mogelijk samengesteld en verzonden. Wij verzoeken je jou bestelling goed te contoleren. Het is natuurlijk mogelijk dat je bestelling niet compleet is. Dit kan betekenen dat een artikel niet meer (voldoende) voorradig is. Is dit het geval, dan vindt je bij jou bestelling een kaartje waarop dit vermeld staat. Hebben wij een vergissing gemaakt bij het samenstellen van je bestelling? Stuur dan een e-mail naar paardenboekhandel.nl@gmail.com. Wij doen ons best de vergissing te herstellen.
In de voorwaarden lees je meer over aansprakelijkheid, rechten en plichten.


Vaak gestelde vragen (FAQ’s)

Hebben jullie ook een ‘echte’ winkel?
Ja,we hebben ook een fysieke winkel. Een online winkel is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. Dat kunnen we met een fysieke winkel niet waar maken, maar in onze boekhandel kan je wel eerst zelf de boeken en andere producten vast houden en bekijken. Ook het kiezen tussen twee verschillende boeken is natuurlijk gemakkelijker als je ze naast elkaar kunt houden. Bovendien zijn wij er om je te kunnen adviseren als je er zelf niet uit komt.

Kan ik achteraf betalen?
De Paardenboekhandel levert alleen bij vooruitbetaling of via Triple Deal (direct online betalen of machtiging). Je kan echter ook kiezen om de bestelling in onze boekhandel in Culemborg af te halen en ter plekke te betalen..

Kan ik een factuur ontvangen?
De bestelbevestiging die je via e-mail ontvangt is tevens een factuur. Wil je een factuur met BTW? Vermeld dit dan in het veld ‘Opmerking’ na het invullen van je persoonlijke gegevens of stuur een e-mail naar: paardenboekhandel.nl@gmail.com

In de winkel staat een artikel op uitverkocht. Ik wil dit toch hebben. Wat nu?
Wij zetten een artikel op uitverkocht als het artikel niet meer voorradig is in onze winkel. Het heeft geen zin om het artikel toch te bestellen. Wij leveren uitverkochte artikelen niet na. Wil je weten wanneer een uitverkocht artikel weer voorradig is? Stuur dan een e-mail naar: paardenboekhandel.nl@gmail.com

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Dat is afhankelijk van jou betaling. Heb je gekozen voor ‘Direct betalen (online)’, dan wordt je bestelling binnen twee werkdagen verzonden met PostNL. LET OP! Internetbankieren betekent niet dat wij het bedrag direct binnen hebben. Daar zit gemiddeld een dag tussen (afhankelijk van je bank)!

Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Als een bestelling niet compleet is, neem dan via e-mail contact met ons op: paardenboekhandel.nl@gmail.com Vergeet niet je naam, woonplaats en bestelnummer te vermelden.

Er is iets kapot. Wat nu?
Breuk en schade ontstaan door of tijdens het transport, vallen niet onder de verantwoording van de de Paardenboekhandel. Neem toch even contact met ons op via e-mail. (zie artikel 7 van de voorwaarden).

Een artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen. Wat nu?
De artikelen worden zo goed mogelijk beschreven door vermelding van titel, auteur en een foto. Heb je hier vragen over? Stel deze dan voordat je een bestelling plaatst. Dit voorkomt teleurstellingen en kosten (zie artikel 7 van de voorwaarden).

Mag ik een product retourzenden?
Dat mag alleen als je eerst contact met ons opneemt via e-mail (zie artikel 7 van de voorwaarden).

Kan ik mijn bestelling op ieder moment annuleren?
Tijdens het winkelen kan je jou bestelling annuleren. Heb je de bestelling geplaatst (daar wordt uitdrukkelijk naar gevraagd aan het eind van het bestelproces), dan kan je de bestelling niet meer annuleren.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Hoe kan dat?
De bestelbevestiging wordt automatisch via e-mail verstuurd. Dit wordt gedaan naar het e-mail adres dat je hebt ingevuld bij de persoonlijke gegevens. Een foutief e-mail adres wordt door het automatische systeem niet herkent. Wil je toch een bevestiging ontvangen? Vraag er dan naar via e-mail: paardenboekhandel.nl@gmail.com

Ik heb een onduidelijke, rommelige bestelbevestiging ontvangen. Hoe kan dat?
Waarschijnlijk heb je een e-mailadres van hotmail.com. De bestelbevestiging wordt verzonden in HTML-code (computercode). Hotmail geeft dit niet correct door.

 

 

 

 

© 2009 - 2018 paardenboekhandel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel